IBM Tealeaf - Onze dienstverlening



  • Advisering
  • Licenties
  • Cloud-Hosting

Korte demo IBM Teleaf

IBM Tealeaf - Zie uw website door de ogen van uw klanten - een onderscheidende invalshoek

Customer Experience Management: Begrijp het online gedrag van uw klanten, de wijze waarop ze uw website benutten en profiteer van dit begrip.
Menige webshop is opgebouwd vanuit de idee hoe klanten zullen shoppen. Of nog praktischer, op basis van de technische mogelijkheden die het shopplatform of de website mogelijk maakt, of de ICT-afdeling meent dat een site er uit hoort te zien.

Een profitabele webshop is echter geen vanzelfsprekendheid, noch eenvoudig te bereiken als u de juiste inzichten niet heeft. Professioneel gereedschap is daarvoor een “condition sine qua non”.

De kunst van web analyse

Stelt u zich voor, u heeft in het voetbalstadion uitsluitend uitzicht op het scorebord, niet op het werkelijke spel op het veld. Alhoewel het scorebord de meest cruciale informatie vermeld - de actuele stand en de resterende speeltijd -, zal de wedstrijd u geheel niet kunnen boeien en u een saaie ervaring bezorgen. De kwaliteit van een stadionbezoek liegt immers elders: Doelpunten levendig meemaken, met het eigen team juichen en feiten te weten komen die u anders niet had kunnen weten.
Veel Webanalyse-Tools hebben een overeenkomst met het scorebord in het stadion: ze informeren u over de cruciale informatie, maar laten de beslissende feiten buiten beschouwing en buiten zicht. Daarin maakt IBM Tealeaf het verschil en levert u die informatie waarmee u een onderscheidende voorsprong kunt opbouwen:

Antwoorden op uw “Waarom" vragen

Waarom breekt een klant een bestelling / boeking / aankoop of transactie af of kunnen ze die niet succesvol afsluiten?
  • Waarom loopt een online-campagne deze keer minder succesvol als in het verleden?
  • Waarom worden het web en mobiele kanaal slecht gewaardeerd?
  • Waarom benutten klanten de online aanbiedingen niet vaker, breder en dieper?
  • Waarom gebruiken klanten de online help of de voordelige selfservice functie niet vaker?
  • Waarom kan uw IT/ web-development afdeling door klanten ingeleverde fouten of problemen niet naspelen en derhalve ook niet verhelpen?

IBM Tealeaf

Tealeaf is een product, dat als uitbreiding op uw Webanalyse ingezet kan worden. Het werkt in één team met tools als CRM, Co-Browsing, Business Intelligence, Application Performance Management en Usability. Met Tealeaf spelen we het "click path" van uw klant na. Alle interacties van de online klant worden visueel weergegeven en Interaktionen des Online-Nutzers werden visuell dargestellt und gewaardeerd in financiële termen. Zo kunnen bijvoorbeeld verhulde technische drempels snel geïdentificeerd worden en daarmee het wegklik-quotum verlaagd worden. Daardoor kunt u een hogere omzet bereiken.
Wij adviseren u voor de inzet van dit product, de licenties en bieden u een kostenvriendelijke instap met IBM Tealeaf met Cloud-Hosting aan. Neem contact met ons op.