Referentie Hogeschool

Verbeterde toegang tot kennis, verhoogde samenwerking. Bij Hogeschool Saxion werden deze doelen nagestreefd en behaald. We vertellen u in een persoonlijk gesprek graag meer over deze voordelen.

Referentie Groothandel

Leest u hier over de succesvolle implementatie van IBM Connections en de voordelen voor de bedrijfsvoering bij de H&T Group. Een project van de TIMETOACT GROUP.

Een Universal Intranet voor echte samenwerking en communicatie in uw bedrijf

Sociale netwerken hebben in de persoonlijke levenssfeer voor een ware revolutie gezorgd. Intussen verwachten medewerkers ook in het zakelijke verkeer die moderne mogelijkheden voor eenvoudige interactie. Toch moet dat uiteraard veilig en betrouwbaar. De TIMETOACT GROUP levert al jaren succesvolle implementaties van IBM Connections én haar voorgangers, verrijkt met onze eigen Social Intranet extension: XCC. Jarenlange ervaring met nationale en internationale bedrijven in een product wat tot 100% beter gebruik van uw intranet kan leiden.

Een Universal Intranet als dienst afnemen?

Een Universal Intranet als dienst? Waarom zou u dat overwegen?
  • U heeft behoefte aan een moderne manier om bestanden te delen ("Share"), maar veilig.
  • U heeft behoefte om kennis te delen ("Know"), maar bereikbaar op PC, mobiel en tablet.
  • U heeft behoefte om nieuws te delen en reacties te verkrijgen (Internal Communications), maar betaalbaar en decentraal te beheren.
  • U wenst de nieuwste templates voor eenieder bereikbaar te hebben (bv HR, ICT), en simpel vindbaar.
  • U wenst dat medewerkers eenvoudig online kunnen vergadering, zodat kosten bespaard kunnen worden.
  • U wenst dat het intranet zich personaliseert naar locatie, business unit en persoon, zonder handmatige werkzaamheden.
  • U wenst dat applicaties eenvoudig vindbaar zijn ("Do", bv. Tijdschrijven, verlofaanvragen), zonder hoge integratiekosten.
  • U wenst nieuwe medewerkers snel wegwijs te maken in uw organisatie en social intranet, tegen lage kosten.
  • U wenst met partners te kunnen samenwerken op deze zelfde moderne wijze, met filesharing en kennisuitwisseling.
  • U wenst uw medewerkers veel selfservice te kunnen bieden, met hoog gemak tegen lage kosten.
  • U heeft echter GEEN behoefte aan een langdurig en duur analyse, bouw en testproject.
  • U heeft er GEEN behoefte aan te moeten ontwerpen wat in de markt inmiddels "commodity" is.
  • U heeft er GEEN behoefte aan nieuwe extra beheersvaardigheden in uw ICT-afdeling te moeten opbouwen, terwijl de beschikbaarheid in al uw locaties zeker moet zijn.

Dit zijn de redenen waarom het "Intranet as a Service" bij onze klanten gewaardeerd wordt. Wij leveren de gehele oplossing aan u, waarin Know, Share en Do bijeenkomen. Veilig, betrouwbaar, betaalbaar.
24 functies op zo'n Social Intranet zijn bijvoorbeeld in deze visual te vinden:

IBM Connections Consulting, Education, Services

Voor de invoering van een Universal Intranet doemen veel vragen op. Wij ondersteunen u met slimme Tips & Tricks, die uit onze brede ervaring met IBM Connections (en haar voorgangers) ontstonden en leveren waardevolle “Do’s & Don’ts" in de opzet van en omgang met een social intranet.
Vanaf de planning, via de implementatie tot en met de advisering tijdens het gebruik – wij hebben ervaringsrijke diensten en producten voor u in petto:

  • Consulting Services
    Implementatie, Promotie, Adoptie & Gebruiksbegeleiding
  • Infrastruktuur Services
    Deployment, SharePoint /LYNC Integratie, Administrator Trainingen, 2nd + 3rd Level Support
  • Assets & Tools
    Custom Homepage & Content Management, Connections Administration Toolkit, Sign In, Password Management & Guideline Acceptance, Statistics & Trends
  • Customization & integration
    Branding & Customization, Widget Development
  • Gebruikersondersteuning, Trainings & Materialien
    Adoptie planning en uitvoering, Motivatie Workshop, Opleiding voor beslissers, Early Adopter en Multiplikatoren, Update training, Webinars, Discovery Workshops, One Pager, Opleidingsmateriaal, Connections Community
  • Licentieadvisering en -aanschaf
Aanvullend aan de mogelijkheden van het IBM Connections product ontwikkelden we de volgende veelgevraagde functies:

Connections Administration Toolkit (CAT)

De Web Interface Tool CAT vereenvoudigt de “Administration taken” en het beheer van IBM Connections. Voorheen complexe commando’s met veel parameters worden met dit eenvoudige hulpmiddel middels
een enkele klik verricht. Herhalende taken kunnen door automatische ondersteuning verminderd worden zodat tijdbesparing bereikt wordt. Voordeliger beheer en besparing op opleidingskosten voor uw onderneming zijn het haalbare gevolg.


CAT is eenvoudig te installeren en vraagt geen Websphere-ervaring van de administrator. Daarmee bespaart u niet alleen op de “running cost” voor beheer en gebruik, maar gelijktijdig op de trainingskosten voor administrators van IBM Connections.

Web CMS Extension voor IBM Connections (XCC)

IBM Connections is uitstekend geschikt voor persoonlijke en informele gegevens- en ideeën-uitwisseling. Voor de vervanging en implementatie van een klassieke Intranet-Homepage missen echter de formele Web
Content Management functies, zoals bijvoorbeeld conventionele navigatie en gecontroleerde berichtgeving vanuit de onderneming.

Door onze Web CMS Extension voor IBM Connections (XCC) kunt u zowel informele als ook de formele informatie in één oplossing combineren waardoor u een stap verder gaat in de richting van een Social platform voor uw medewerkers.

User Access Manager voor IBM Connections (UAM)

Hoe wilt u dat een gebruiker voor het eerst inlogt op het Connections intranet? Wat voor mogelijkheden biedt u de gebruiker voor het herstellen van een wachtwoord? Hoe kan de gebruiker het wachtwoord veranderen? Moet de gebruiker eerst een (nieuwe) “code of conduct” accepteren voor gebruik? Met de User Access Manager worden deze taken vereenvoudigd en door de gebruiker zelf verricht.

Met IBM Connections 5 kunnen ook externe gebruikers in uw community worden opgenomen. Met de User Access Manager wordt het beheer van interne en externe gebruikers vereenvoudigd zodat uw organisatie met lagere kosten beheer kan verrichten en deze eenvoudige taken niet op uw helpdesk terecht komen.

Lees verder op deze pagina (Engelstalig).