Berichten

Abonneren op RSS-feed »

Inhoudelijke informatie verbindt uw klanten met uw winkel

Online shops moeten snel hun aanbod verbeteren. Was het in web 1.0 nog voldoende om uw brochure statisch zichtbaar te maken, was het in web 2.0 modern om dynamische inhoud zoals nieuws en informatie over beurzen te tonen, in de huidige tijd (zullen we heb web 3.0 noemen?) is het “in zwang” om direct op de homepagina producten aan te prijzen. Veel shops zullen het hiermee niet redden want “Content is King”!

IBM Tealeaf - Zie uw website door de ogen van uw klanten - een onderscheidende invalshoek

Customer Experience Management: Begrijp het online gedrag van uw klanten, de wijze waarop ze uw website benutten en profiteer van dit begrip.

Succesvolle implementatie van IBM Connections bij de Heitkamp & Thumann

De wereldwijd succesvolle familieonderneming Heitkamp & Thumann Group vertrouwt op IBM Connections en de adviseringsdiensten van de TIMETOACT GROUP. Het doel was, een nieuw social media platform te installeren, welke de ondernemingscultuur ook in een sterk groeiende wereldwijde markt bewaard en de ondernemingszin ondersteunt.

Op naar de Cloud - Met de juiste strategie naar succes

De reductie van IT-kosten en een flexibele inzet van mensen en middelen zijn de centrale themas waarmee aanbieders van moderne rekencentra en aanbieders van innovatieve IT-oplossingen zich geconfronteerd zien. Het bedrijf regio iT GmbH (net over de grens in uitsland) benut daarom ook Cloud-IT als lange termijn oplossing voor het uitbouwen van haar marktpositionering door een integraal oplossingsaanbod voor haar klanten.

ING vertrouwt wereldwijd op IBM oplossingen

Sinds jaar en dag vertrouwt de ING Group op IBM software oplossingen. We zijn dan ook verheugd dat we deze klant als IBM Premier Business Partner mogen bedienen en ondersteunen.