De klantbeleving

#61073975 © Piotr Marcinski - Fotolia.com
Uw klant binden?
Om uw klant tot een loyale terugkerende bezoeker te ontwikkelen en te inspireren is een platte "verkoopsite" niet voldoende. Hoe verbindt u uw klant wel? Lees verder hoe wij u vooruit kunnen helpen.
> Lees verder

#64335023 © Syda Productions - Fotolia.com
Uw webklant centraal, uw producten slim aanprijzen
Heeft u klantinformatie, productinformatie en promotionele informatie al zodanig beschikbaar dat u "precision marketing" op een individuele bezoeker kunt verrichten? Lees verder hoe noodzakelijk dat is en hoe wij u vooruit kunnen helpen.
> Lees verder

De klantbeleving

Bekijk uw webwinkel door de ogen van uw klant. Wij adviseren, licentieren en bieden IBM Teleaf als Software-as-a-Service aan.

> Meer Informatie

E-Commerce Oplossingen

Klanten verwachten tegenwoordig alles direct online beschikbaar, overal! En 24h x 7d – en waarom ook niet? We kunnen u adviseren en ondersteunen bij de keuze voor uw multi-channel commerce oplossing, zoals bijvoorbeeld met IBM’s Experience One: overal en via elk kanaal direct producten en diensten beschikbaar voor uw klanten. Eén ervaring. Onder de term Experience One biedt IBM oplossingen waarmee u voortdurend en via alle kanalen uw klanten van dienst kunt zijn. Daarbij kunt u steeds uw klanten op individuele basis van de juiste informatie en aanbiedingen voorzien. Zo krijgt elke klant de persoonlijke User Experience die zij verdient. Is dat voor uw bedrijf van belang? Dan kunnen we gezamenlijk die wens invullen.

Wij optimaliseren de digitale aankoop ervaring van de klanten van onze klanten. Uw klanten.

Duurzame online strategiën zijn ons vakgebied. Daarvoor bieden we u intelligente diensten rondom uw product en bedrijfsmodel, met het motto “Make Digital Impact”, hieronder uitgelegd.

Make

Wij rollen graag de mouwen op en blijven graag dicht bij de basis. Om een innovatief bedrijfsmodel voor uw onderneming vorm te geven, analyseren we eerst met elkaar uw klanten nader. Wij hechten er grote waarde aan, dat de digitale kant van uw bedrijf zich aan uw klanten in harmonie toont met de fysieke zijde, zodat de klant één eenduidige ervaring beleeft. Naast betrouwbare adviesmodellen komen hier ook hulpmiddelen bij te pas, zoals bijvoorbeeld IBM Digital Analytics.

Digital

Klanten willen flexibiliteit in hun inkoopbezigheden, direct en altijd beschikbaar. Ze zoeken de dialoog met uw bedrijf. Dat brengt menig bedrijf aan de grens van hun vaardigheden - een sterk geïntegreerde oplossing is noodzakelijk. Enterprise software voor het MKB vraagt u zich af? Wij beamen dat! Met de juiste partner, welke u als klant ondersteund in de ontwikkeling. BLUETRADE kent IBM WebSphere Commerce sinds 2003 zodat ze uitstekend in staat zijn u te adviseren.

Impact

Klanten vragen zich af hoe ze de multimediale “strijd” kunnen winnen en hebben de kennis nodig om dit ook efficiënt te doen. Krachtige WebAnalytic-Tools en de keuze voor het juiste communicatie kanaal verhogen het effect van gepersonaliseerde Marketing campagnes. Daarbij is het van groot belang dat die tools eenvoudig bedienbaar zijn. IBM Digital Analytics, IBM Marketing Center en UNICA worden door onze klanten in eigen huis bedient.