Digital Analytics voor Retail: cruciaal voor winstgevendheid

Bij veel oplossingen krijgt u de belofte dat uw bedrijf wel zal varen bij het gebruik er van. Toch ontbreken vaak industry specifieke inzichten en templates. Met Digital Analytics as a Service van de TIMETOACT GROUP krijgt u retail ervaring binnen en een oplossing die veel in retail gebruikt wordt. Maar vooral: inzicht in - en sturing op de feiten!

Digital Analytics as a Service: voor Retail bedrijven



Met Digital Analytics as a Service krijgt u niet alleen een product wat grondig is uitgetest in uw industrie, het toont ook ervaring uit uw industrie. Zo krijgt u niet alleen een product wat uw taal en industrie kent, het zal ook kennis en ervaring van uw industrie naar uw medewerkers brengen, zodat hun vaardigheid groeit. Vragen die bijvoorbeeld beantwoord kunnen worden zijn:
  1. Hoe pas ik de site zo aan dat de omzet groeit?
  2. Wat kopen klanten in de winkel, wat op PC, wat op tablet of smartphone?
  3. Met welke promoties op welke plaatsen veroorzaak ik meer winst?
  4. Wat kopen mijn klanten online en voor welke producten komen ze naar mijn shop?
  5. Welke andere producten hebben de interesse van mijn klanten?
  6. Tot welke klantgroepen behoren deze bezoekers?
  7. In welke segmenten kan ik mijn klanten vinden?

Met Digital Analytics as a Service verkrijgen klanten in de retail een ervaren product in huis.