Stemmen uit klant-ondernemingen

Online only verkoop van restpartijen hifi, huishoudelijk, TV, Hifi, electro
Milan gmbh Door Digital Analytics aan onze shopping experience te verbinden zijn we bij Milan in staat om te bepalen waar de site bovengemiddeld "bounces" vertoont. We kunnen de shop nog doelgroep- en klantgerichter maken met de precision marketing en analyses en daarmee de conversie verhogen.

Digital Analytics voor Intershop, Shopware, Magento, Oxid en anderen

In de markt zijn veel webshop producten populair. Ze worden geselecteerd op basis van klantvoorkeuren als prijs, functionele mogelijkheden, integratie-mogelijkheden, branche-specifieke ervaringen en dergelijke. Toch bieden ze niet allen de benodigde analytics vaardigheden

Veel shop oplossingen bieden onvoldoende "sturing"

Diverse klanten selecteerden software van Intershop, Shopware, Oxid of Magento om hun klanten te voorzien van een goede online representatie van hun producten en de mogelijkheid om deze aan te schaffen.

Deze oplossingen hebben veelal een gereduceerde set functionele mogelijkheden in vergelijking met de uitgebreidere of "volwassener" producten in de markt buiten de "standaard shopping" mogelijkheden. Alhoewel ook deze leveranciers een graantje willen meepikken van andere functionele gebieden zoals analytics en sturingsinzichten, hebben ze veelal niet de mogelijkheid om de klant de juiste informatie te geven "as it happens". Bij de meeste oplossingen moet u de informatie van een dashboard aflezen, om zelf de inzichten te vertalen naar aanpassingen van de shop.

Digital Analytics as a Service

Hier is Digital Analytics as a Service van de TIMETOACT GROUP de gewenste oplossing voor het direct en automatisch verbeteren van de user experience en verkoop aan uw klanten. De inzichten over het klantengedrag vertalen zich direct in inzichten per bezoeker, in plaats van "per bezoek". En misschien belangrijker, u kunt zorgen dat uw shop direct gebruik maakt van die inzichten, door relevantere informatie te tonen.

Hoe integreert zich de oplossing met uw shop?

Voor het integreren van Digital Analytics as a Service verbinden we uw shop via "hooks" of "tags", zodat de juiste informatie over klikgedrag en user-journey wordt vastgelegd.