Is integreren veel werk?

"Hoeveel integratie werk is er nodig om hybris en IBM Digital Analytics te verbinden?" vraagt uw zich wellicht af, gezien het feit dat het concurrerende leveranciers zijn. Welnu, Integratie met "non-IBM" shops is een belangrijke requirement die reeds sinds jaren in dit product zijn opgelost.
Met onze "as a Service" aanpak besparen we u de moeite voor het opbouwen van aanvullende infrastructuur elementent, en het integreren is een kwestie van HTML-aanpassingen en firewall settings.

Digital Analytics voor hybris webwinkels

Hybris levert haar klanten een webshopping (ontwikkel-)platform met geïntegreerde Product Informatie Management (hybris PIM) functies. Zo kunt u in meerdere kanalen rijke productcontent gebruiken om omzet te realiseren zoals retailers en groothandels veel doen. Het meten van de effectiviteit van die kanalen, uw klantgroepen en het bepalen van de juiste promoties is echter een ander verhaal.

Wat doen uw klanten online, wie zijn ze?

Om uw online kanaal winstgevend te kunnen bedrijven heeft u naast de hybris shop ook inzicht nodig in de samenstelling van uw klantgroepen, hun aankopen, welke affiliate feeds u verkeer aanleveren, tegen welke kosten en opbrengsten, etc.

Onze klanten wenden zich daartoe tot onze oplossing" Digital Analytics as a Service".

Met Digital Analytics kunnen hybris klanten hun vaardigheid om het online platform vanuit een economisch perspectief te bedrijven vergroten.Stelt u zich voor hoeveel beter uw besluitvorming loopt als u betere sturingsinformatie heeft. Een belangrijk gegeven in deze markten met beperkte marges per product en de hoge ICT-investeringen.