B2B en online handel vragen om economisch inzicht

Ook in de B2B-markt groeit online dienstverlening en verkoop enorm in belang. Elementen van B2C-verkoop raken ingeburgerd en self-service diensten maken het klanten steeds gemakkelijker om zaken met u te doen, ook buiten de vaste kantoortijden. In Social Media worden meldingen gevonden van "extreme gebeurtenissen" welke gerelateerd zijn aan het bedrijfsmerk en de producten.

Minder verkeer maar grotere volumes


Alhoewel u uw online kanaal kunt richten op een kleine groep kopers, groeit de groep informatie verzamelaars en is het volume per transactie omvangrijk. Juist voor deze groep belangrijke klanten is het voor uw bedrijf noodzaak om te zorgen dat ze bij de concurrent geen eenvoudiger aankoop- en serviceproces vinden.
Weten hoe uw klanten uw online proces benut, de beleving verbeteren door gerichte analytics en automatische aanvoer van gerichte aanbiedingen, promoties en dergelijke zijn uitermate goede elementen om uw klant specifiek te bedienen.

Digital Analytics as a Service

Met Digital Analytics as a Service en de Social Media analytics module stuurt u uw online klantkanaal tot grotere economische hoogte. Door gerichte dashboards en analytics te gebruiken in de realtime informatieverstrekking aan uw klanten zullen ze zich beter bediend voelen. Betere klantbeleving, trouwere klanten, meer omzet.