Handgemaakte gebruikers-flow vraagt om duidelijke analyse

Met name in Banken en Verzekeringsbedrijven zijn de transactie-schermen en flows vaak op maat gemaakt, zodat ze de recentste inzichten over user friendliness en een eigen identiteit weergeven binnen de grenzen van de benodigde security. Aangezien de oplossingen handgemaakt zijn en de klantvolumes vaak zeer omvangrijk en belangrijk, is zorgvuldige monitoring van het actuele gebruik zeer belangrijk. Uiteindelijk neemt ook in deze branche de transparantie hand over hand toe en is er een competitieve drijfveer om klanten aan te trekken, te bedienen en te behouden tegen economisch haalbare inspanningen.

Concurrentie en transparantie groeien

Ook de Banken en Verzekeringsbranche kan er niet aan ontsnappen; producten en prijzen worden transparanter. Productvergelijkingsites en afilliates groeien waardoor uw organisatie ook die kanalen vanuit economische grondslagen zal willen meten en sturen.

Social Media hebben enorme impact


Vertrouwen in de bank of verzekeraar is van eminent belang. Het verlies van vertrouwen zou immers maatschappij ontwrichtende effecten kunnen hebben.
Het monitoren van de Social Media op geruchten, meningen en klachten is echter niet even simpel en effectief.

Analytics en Social Media besturen

Met de oplossing van de TIMETOACT GROUP en IBM kunt u uw vaardigheid om uw online dienstverlening te verbeteren en te vereenvoudigen vergroten. U overziet de Tweets en posts van uw klanten, kunt er gericht en effectief op reageren en zet uw online user-experience steeds gerichter in.

Doordat u steeds beter weet wie uw klanten zijn, wat ze zoeken en aanschaffen bent u in staat een betere dienstverlening en conversie te bereiken.