Hoe integreert u ATG met Digital Analytics?

Integratie van Digital Analytics met uw ATG winkel vraagt enige eenvoudige HTML-aanpassingen. Wij hebben de werkende infrastructuur al gereed staan.

Digital Analytics voor uw ATG gebaseerde webshop

ATG staat goed bekend als leverancier van een webshop platform voor handgemaakte specifieke user-experiences. Klanten zijn bekend in Consumer products, online retail en Finance. Ook de analytics is echter zeer belangrijk voor het zakelijk uitnutten en uw verdienmodel. Vandaar de combinatie met Digital Analytics as a Service van de TIMETOACT GROUP.

Noodzaak voor een bijzondere user-experience

Alhoewel u koos voor een webshop die geheel op maat werd gemaakt, nog altijd is er de noodzaak tot het besturen van uw online operatie op basis van economische principes. En zo'n specifieke webshop heeft één uitdaging: u moet zelf de effectiviteit van de gehele user experience bewaken en aanscherpen. En zorgen dat de shop converteert, klanten bedient voor hun behoeften en de winkelmand vullen.

Digital Analytics as a Service voor ATG

Hier komt Digital Analytics as a Service goed van pas, een rijp en rijk product voor analyse en bijsturing van uw shop-beleving. Welke affiliates zijn winstgevend, welke basketsize komt er via dat kanaal, welke klantgroepen landen er op uw winkel en wat zoeken ze?

Digital Analytics registreert de informatie per bezoeker, waar de meeste producten dat beperken tot één bezoek.
Welk voordeel kunt u behalen met die mogelijkheid?