Stemmen uit klant-ondernemingen

Online only verkoop van restpartijen hifi, huishoudelijk, TV, Hifi, electro
Milan gmbh Door Digital Analytics aan onze shopping experience te verbinden zijn we bij Milan in staat om te bepalen waar de site bovengemiddeld "bounces" vertoont. We kunnen de shop nog doelgroep- en klantgerichter maken met de precision marketing en analyses en daarmee de conversie verhogen.



Online verkoop van Branded eigen horloges
  • "Een belangrijke peiler van slow is om de consument een unieke product- en merkbeleving te bieden. Hierbij ondersteunt Digital Analytics ons op onderscheidende wijze om de wensen van onze klantgroepen en vooral hun reacties op onze communicatie te begrijpen. Zo kunnen we ons nog beter op onze klanten instellen en het aanbod optimaliseren." (Corvin Lask & Christopher Nörskau, Oprichters van slow).

Professionele Digitale Analytics voor effectieve klantbeleving tegen "economy pricing"

In termen van Lean Start-up komt na het maken van een eerste product direct "Meten en verbeteren". Heeft u al controle over uw online winst, de kosten, de conversie en de "traffic"? Met Digital Analytics as a Service bieden we u een "enterprise class" oplossing tegen "economy pricing" en bent u in de regie over de opbrengsten per affiliate, demografie, geografie, basket size etc. Heeft u werkelijk zicht op de echte customer journey, touchpoints, klikgedrag per persona? Met onze oplossing bent u als ondernemer "in control" van uw eigen online winkel en de wijze van klant interactie..

Bent u al in controle over uw online resultaten?

Business modellen verschuiven naar steeds meer online klantgedrag.

60-70% van uw klanten hebben de potentiële aankoop, oplossingen en prijzen al online onderzocht voordat ze uw bedrijf bezoeken.

Veel retail- en groothandels organisaties zijn gewend hun "dagelijkse klantverkeer" visueel te bewaken. Hoeveel aannemers rijden er vandaag door de vestiging, hoeveel bezoekers komen er vandaag langs de check-out? U bewaakt uw dagelijkse omzet ongetwijfeld tegen de statistieken van vorig jaar en zorgt dat uw winkelpersoneel wordt "geschaald" naar het (verwachte) bezoek.


De dynamiek van het winkelen is echter snel aan het veranderen, de "product lifecycle" wordt steeds korter en klant trouw lijkt een begrip van de vorige eeuw. Prijstransparantie bedreigt elke klantaankoop. Zelfs buitenlandse aanbieders leveren (gratis?) in uw marktgebied af. Nog nooit reden er zo veel busjes naar uw voormalige klanten.

En, naast de onzichtbaarheid van het verkeer naar uw online winkel, is de veelheid aan mogelijke kanalen en "devices" en de mix van bezoeken moeilijk te analyseren met de meeste analytics oplossingen.
Om u controle te geven over de online experience van uw klanten en u controle te geven over uw marketing bestedingen en effectiviteit heeft de TIMETOACT GROUP Nederland een "enterprise class" analytics oplossing voor u gerealiseerd:

Hoe brengt Digital Analytics als dienst u in controle?



Met Digital Analytics as a Service worden bijvoorbeeld deze vragen voor u beantwoord:
  • Hoe veel online verkeer verkrijg ik via affiliate x, hoe veel orders en wat is de omvang van de winkelmand?
  • Vanaf welk device komen de meeste orders?
  • Hoe vaak heeft de bezoeker de winkel bezocht en via welke apparaten?
  • Hoe klikken klanten door de online winkel?
  • Welke klantprofielen kunnen we onderkennen en ons naar richten?
  • Welke klantsegmenten kunnen we onderkennen, welke zijn winstgevend?

Willen we echt zicht op de klant-clicks? Dan zetten we aanvullend Tealeaf in. Zo ziet u welke reis uw klant echt maakt, waarom ze bijvoorbeeld 6 keer op de knop "aanbieding van de dag" of "registreer" klikken en wat er dan gebeurd.

Met deze aanvulling zet u "alerts" op specifieke gebeurtenissen waar uw IT-team geen fouten zien, maar uw potentiele klant afhaakt.
Uitermate interessant is het feit dat de oplossing uw klant centraal zet. De meeste oplossingen in de markt kijken naar het bezoek (de sessie). Welk verschil zal dat maken voor uw klanten? Hoeveel zou het uw omzet verhogen? Klik hier voor een korte film die de oplossing laat zien.

Sociale media beïnvloeden het koopgedrag van uw klanten

Alhoewel social media inmiddels al jaren ingeburgerd zijn, worstelen bedrijven nu met de vraag hoe ze er nut van kunnen hebben. Zeker in het geval dat klanten bijvoorbeeld negatieve "tweets" achterlaten over hun bedrijf. Wat zou u er aan doen, en ... komt u er wel achter dat men over uw onderneming twittert?
Met onze oplossing verkrijgt u de mogelijkheid om Social Media Analytics te gebruiken via hetzelfde analytics product. U krijgt ineens inzicht in "mentions" van uw merk op twitter, facebook, linkedin, google+, affiliates, blogs. Vanaf een enkel "dashboard" kun u reageren en uw merkbeleving bewaken. Want hoe positief wordt er niet gereageerd als u een klacht pro-actief oplost?
Uw bedrijf zal voordelen verkrijgen door gebruik te maken van een "enterprise solution" welke ook door grotere bedrijven wordt gebruikt. Die bedrijven hebben dezelfde oplossing gekozen omdat ze weten dat deze meer intelligentie biedt dan goedkopere oplossingen. En u heeft de mogelijkheid de oplossing voordelig in te huren! Verdient u bedrijf en uw klant niet het beste product in de markt? Wij hebben er voor gezorgd dat de kosten geen reden zijn om met minder genoegen te moeten nemen!

Klanten praten via veel media over uw producten en bedrijf

Waarom zou u meer investeren dan "standaard Analytics"?

Veel bedrijven nemen genoegen met de analytics mogelijkheden van eenvoudiger oplossingen. Soms omdat de kennis ontbreekt over de oplossingen, vaak vanwege gemak of de kosten. Afgezien van het feit dat Google Analytics getallen extrapoleert in plaats van berekent op basis van de feitelijke bezoek statistieken, zal het u niet voorzien van de vaardigheid om uw weboplossing daadwerkelijk rondom de klant te centreren. U heeft behoefte aan een product dat de klant centraal zet en op basis van de voorkeuren van die klant zorgt voor de juiste product-promoties.


Technisch. Digital Analytics as a Service wordt geleverd vanuit een Europees datacentrum in Frankfurt zodat u weet dat uw gegevens veilig onder Europese wetgeving beschikbaar zijn en geen oceaan oversteken. We verbinden de oplossing met eenvoudige "tags" aan uw shop of CMS. Of we installeren de oplossing bij u in huis, als u kiest voor uw eigen ICT-omgeving.
Digital Analytics as a Service werkt met Magento, Intershop, Shopware, ATG, IBM Websphere Commerce en elke andere HTML-georiënteerde winkel-oplossing.

Hoe zou dit dashboard uw bedrijfsvoering kunnen verbeteren?

Digital analytics dashboard met vele inzichten

Hoe snel kunt u uw online bedrijf slimmer besturen door uw klanten tevredener te maken?

Digital Analytics as a Service kan binnen enkele weken operationeel aan uw winkel verbonden zijn. Door ons "ready to execute" plan te volgen verbinden we snel en betrouwbaar aan uw platform. Binnen ongeveer 2 weken na de start heeft u de eerste inzichten om op bij te sturen en onze specialisten werken met u verder om u controle te geven over de vragen die u wilt stellen en over de manier om daarop antwoorden te krijgen.

Wacht niet langer, uw online bedrijf zal direct de voordelen plukken van deze betaalbare intelligentie.

Ik wil meer informatie / bel me voor een afspraak (klik op deze link).

Meer informatie is te vinden onder deze links:

  1. Five tips for success with customer analytics (IBM Whitepaper ZZW03332USEN)
  2. Learn from the best: How customer understanding and analytics grow revenue and deepen loyalty (IBM Case study ZZM12374-USEN-00 )
  3. The digital customer experience (IBM eBook UVW12386USEN)
  4. Web analytics is more important than ever (Forrester research Q2 2014)
  5. Presentation on Digital Analytics as a Service (in pdf) business benefits - TimetoAct Group Nederland